2011. június 3., péntek

azóta.

aztán a hétfő után volt még egy-két parázs helyzetünk a nagyobbikkal; kedden például nem fogta, hogy viccelek vele (mellesleg nem is én vicceltem, hanem anyu, csak neki éppen teli volt a szája, mikor a nagyobbik visszakérdezett, hogy mi a nevetés tárgya), és ezért megharapott. a többi napon csak natúran nem volt kedves velem, így aztán egyre növekvő rettegéssel vártam a hétvégét, amikorra a szülőknek kétnapos golf, nekem meg kétnapos gyerekvigyázás volt betervezve.
végül valamiért lecsökkentették a golfot egynaposra, én meg fellélegezhettem.
és aztán majdnem minden rendben ment, egészen meglepődtem.

szerencsére a szociális életem határozottan fellendült, ellensúlyozván a helyzetet a nagyobbikkal, szerdán például elmentem egy metálhelyre a kis barikkal (abszolút nem lógtam ki...), ahol találkoztam az Apocalyptica egyik tagjával (facebook-lakók figyelem!), meg egy másikat is láttam. nahát, nahát. kikbe nem botlik az ember Helsinki közepén, ami köztudottan a világ(majdnem)vége.

és ha már a világvégénél tartunk: két hét múlva megyek Lappföldre - szintén barikkal - a "midnight sun" filmfesztiválra; és nagyon szupi képeket fogok utána feltölteni nektek. azt mondják, ha kifogjuk a jó időt, talán 15 fok is lesz!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése